پیدایش سیستم ویدئو کنفرانس

در دهه 1920 تلفن فقط چند سال عمر داشت و هنوز ابزاری برای افراد ثروتمند محسوب می شد.  استفاده گسترده از تلفن تا مدتی در دهه 1930 به وجود نیامد، و هنوز تشنگی برای فناوری بیشتر و بهتر وجود داشت.  در دهه 1920 بود که ایده ساخت تلفنی که قادر به دیدن بود مطرح شد.  اگرچه فناوری به اندازه کافی پیشرفته نبود، اما مسیر خود را آغاز کرده بود تا جهان را گرد هم آورد و نژاد بشر را از طریق ماهواره متنوع کند.

              در دهه 1930 اولین ویدئو کنفرانس در شهر نیویورک برگزار شد.  این کنفرانس با استفاده از فتوسل به جای تلویزیون برگزار شد و شرکت کنندگان از طریق میکروفون در غرفه های ضد نور و صدا صحبت کردند.  سپس در سال 1964 AT&T اولین تلفن دیجیتال را در نمایشگاه جهانی نیویورک معرفی کرد.  اکنون، زمانی که کشورهای خارجی شروع به توسعه تلفن های تصویری خود کردند، به رقابت ها رسید.  LM Ericsson، از سوئد، محصولی را ایجاد کرد که وضوح بهتری نسبت به تلفن تصویری AT&T ارائه می داد.  LME همچنین از این تلفن برای اولین نمایش ماوراء اقیانوس اطلس در سال 1971 استفاده کرد. سه شرکت فرانسوی نیز بودند که Vistaphone را ساختند.  سپس در ژاپن هیتاچی، توشیبا و فوجیتسو تلفن های ویدئویی خود را توسعه دادند.

              در دهه 1990 با استفاده گسترده از اینترنت، عصر اطلاعات شروع به تجلی در نسل بشر از طریق همان.  با روحیه پیشگام بیل گیتس مایکروسافت، جهان از طریق رسانه‌ای به هم متصل شد که بسیاری هرگز رویای آن را نمی‌دانستند، بسیار کمتر باور می‌کردند که می‌تواند حقیقت داشته باشد.

              در این مدت پیکچرتل فناوری بهبود کیفیت تصویر را با هزینه کمتر توسعه داده بود.  این همان چیزی بود که ویدئوکنفرانس برای استفاده گسترده در بازار جهانی به آن نیاز داشت.  گرانی ویدئو کنفرانس حذف شده بود زیرا شرکت‌های بزرگ‌تر اکنون می‌توانستند آن را بپردازند.  پیش از این تنها راه برای استفاده از این فناوری اجاره یک اتاق از شخصی بود که توانایی خرید تجهیزات را داشت.

سیستم ویدئو کنفرانس یکی از متداول ترین محصولات ارائه شده در چند سال اخیر بوده که توانسته بسیاری از خواسته های بشر را در سرتاسر جهان مرتفع سازد از این رو می خواهیم شما را با انواع ویدئو کنفرانس و مطالب آموزشی در این باره آشنا سازیم. با ما همراه شوید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *